.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "w zyciu piekne sa tylko chwile", strony 1 - 15 z 11602

Choleraaaaa........Ze tez juz wakacje sie koncza :/  Szkoda :( Bede za nimi tesknic! Zwlaszcza za tymi spotkaniami z Martusia ;* Za tymi naszymi pogawedkami,...

...:::MOJE ZYCIE TO IDEALNY CMENTARZ UMARłYCH NADZIEI:::... ...:::ZłY DOTYK BOLI PRZEZ CAłE ZYCIE:::... ...:::KIEDY MNIE JUZ NIE BEDZIE NADEJDZIE NOWY, LEPSZY...

Wdech... wydech... płuca filtrujące dym... myśli porozrzucane po ścianach pokoju... echo spadających łez... i cisza... nagły powiew wiatru... to Anioł...

Hejka:*, nawet nie macie pojęcia jaki był swietny początek dnia dzisiaj.. Bajer:] Na początkq poszlam do sql no i 2 godz siedzielismy z Pania M. I gadalismy o tych...

"Don't go looking for snakes, You might find them... Don't send Your eyes to the sun You might blind them..." ... zaczal padac deszcz... ostatnio ciagle pada, juz...

    !! Dzień dobry !! !! Dzień dobry !! !! Dzień dobry !!Piszę znów po dłuższej przerwie...jakoś to tak samo wyszło przez się ;d Ale i po...

wiem ten szablon jest troszeczke straszny ale nie otym chcialam napisac na samym poczatku chcialam was pozdrowic ale tego niezrobie poniewaz zyczenia swiateczne wam...

Drodzy blogowicze! Czy kiedykolwiek czuliscie, że nie pasujecie do otoczenia...? Ja czuję sie tak w tej chwili.. Tzn ogólnie nie chodzi o otoczenie jako społecznosć,...

Heh dzien jak codzien....choc zaczał sie bardzo kiepsko(rodzinne sprawy ale to nie o nich bede pisac)pojechałam do szkoły,a ze do niej nie dotarłam to juz inna...

Tekst pogrubionyCześć mam na imię Eda i jestem na100latką.Mieszkam w pieknym Lublnie.Pniewaz mi się nudziło mi sie na Onecie postanowiłam wyprubować blog4u xD.Mam...

Spotkałam dziś miłość... I co Ci mówiła? Przepraszała, że nie zawsze trwa do końca... Płakała? Płakała, bo często rani... Krzyczała? Krzyczałą, że nie zawsze...

zaczęło sie wielka rozpacz, już cie nie zobacze, nie pocałuje, nie przytulę przez najbliższe 10 miesięcy;( całe me ciało ogarnia rozpacz.Kocham Cie myszko będę czekać...

Wciaz w swoim zakrwawionym sercu czuje ogromne zagubienie i poczucie ze nie umiem sobie z tym wszystkim poradzic, ze nie umiem sie we wlasnych myslach odnalesc....

Minely piekne chwile, pozostaly bolaca wspomnienia, zakopałam swa milosc, w grobie uslanym orchideami. Krzyz bolesci otworzyl, Ramiona przede mna... lzy...

Witam ponownie powielu miesiącach   Mineły 4miesiące od ostniego wpisu jaki tu zostawiłem.... Spróbuje po krutce strescić to co działo sie przez ten...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..773 774

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin