.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "wezcie sie jebnijcie z tymi frazami", strony 1 - 15 z 4950

Mała pomyłka wystąpiła... zamiast rozdziału 2 był 3... Przepraszam za to... Jestem strasznie roztrzepana... To teraz będzie rozdział 2 Z dedykacją dla Pyśki oraz...

Mała pomyłka wystąpiła... zamiast rozdziału 2 był 3... Przepraszam za to... Jestem strasznie roztrzepana... To teraz będzie rozdział 2 Z dedykacją dla Pyśki oraz...

Mała pomyłka wystąpiła... zamiast rozdziału 2 był 3... Przepraszam za to... Jestem strasznie roztrzepana... To teraz będzie rozdział 2 Z dedykacją dla Pyśki oraz...

OHAYO!Tak jak w temacie. Cóż. Przed DOSŁOWNĄ chwilą dostałam eska od Barbary.Jak go przeczytałam - postanowiłam tu napisać..Barbórka - jak to młoda osoba, i nie dość,...

No właśnie o co chodzi z tymi punktami po co one sa i w jaki sposob można je zdobyc...czy ktos jest bardziej doinformowany ode mnie i chciałby mi odpowiedziec na to...

Femtokomorki wykorzystuja lacza szerokopasmowe do polaczenia z reszta sieci operatora. . Kazdy juz chyba wlacznie z tymi najbardziej liczacymi sie na swiecie ma...

Coraz większa liczba użytkowników ma  narzędzie Xhorse VVDI BMW , dlatego chciałbym zebrać dobre i złe raporty z testów, życzę pomocy większej liczbie...

Wybierz nasze baterie do tabletów Microsoft i zagwarantuj sobie długą i wydajną pracę. Kup Baterie do tabletów Microsoft PBP5 na baterielaptopow.pl-...

Cześć Przecinarki plazmowe na dobre zadomowiły się w wielu zakładach. Duży wpływ ma na to obniżenie ceny przecinarek plazmowych i bardzo tanie materiały...

Filtr powietrza to niezwykle istotna część samochodowa. Choć może się wydawać niepozorny i mało istotny, to w rzeczywistości pełni on wiele niezwykle istotnych...

Utrata włosów może być denerwująca na wiele sposobów, sprawiając, że czujesz się mniej pewny siebie, a nawet masz niskie poczucie własnej wartości. Ale ponieważ...

Jaka jest różnica między projektantem wnętrz a architektem wnętrz? Wiele osób uważa, że usługi projektowania wnętrz i architektury wnętrz są takie same. Nie całkiem....

Tajwanski ekspres smartfon Asus wprowadza nowy dodatek do serii smsiak Zenfone w Rosji. Do tego trening umili nam muzyka poniewaz aparat ten wyposazono w bardzo...

To rada dla kogoś, kto próbuje uruchomić emulator DRBIII na Micropod 2 dla Chrysler Crossfire European 2005. Pytanie: Czytałem online o diagnostyce naszych...

ale mnie wkurwił śmieć jebany w pracy ... myślałem, że mu kurwie w ryj jebnę ... polactwo zajebane ... właśnie dlatego prywatnie ja gardzę tymi ścierwami ... bydlak...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..329 330

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin