.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "wezcie sie jebnijcie z tymi frazami", strony 1 - 15 z 4964

Mała pomyłka wystąpiła... zamiast rozdziału 2 był 3... Przepraszam za to... Jestem strasznie roztrzepana... To teraz będzie rozdział 2 Z dedykacją dla Pyśki oraz...

Mała pomyłka wystąpiła... zamiast rozdziału 2 był 3... Przepraszam za to... Jestem strasznie roztrzepana... To teraz będzie rozdział 2 Z dedykacją dla Pyśki oraz...

Mała pomyłka wystąpiła... zamiast rozdziału 2 był 3... Przepraszam za to... Jestem strasznie roztrzepana... To teraz będzie rozdział 2 Z dedykacją dla Pyśki oraz...

OHAYO!Tak jak w temacie. Cóż. Przed DOSŁOWNĄ chwilą dostałam eska od Barbary.Jak go przeczytałam - postanowiłam tu napisać..Barbórka - jak to młoda osoba, i nie dość,...

No właśnie o co chodzi z tymi punktami po co one sa i w jaki sposob można je zdobyc...czy ktos jest bardziej doinformowany ode mnie i chciałby mi odpowiedziec na to...

Patrzę na niego, gdy zasypia Gdy tak ufnie patrzy na mnie spod półprzymkniętych powiek Gdy bezwiednie się uśmiecha i odpływa w sen I znów zarzucam sobie, że...

W profesjonalne akcesoria kosmetyczne powinien być wyposażony zarówno każdy profesjonalista jak i amator wizażu, manicuru czy pedicuru. Nic zatem dziwnego, że...

dziś byłbym wdzięczny Jaruzelskiemu gdyby w latach 80-tych wystrzelał te PiS-owskie kurwy ... jednak dziś, z perspektywy historycznej, można z pewnością stwierdzić...

Styczeń . Jakoś po połowie miesiąca. I nagle życie wywróciło się nam do góry nogami. Szpital, to zabawne, że wszędzie szpitale śmierdzą tak samo. Dwugodzinna jazda...

a chuj mnie obchodzą jakieś ich targety ... spuszczają się nad tymi targetami, jakby właśnie od tego miała zależeć ich kariera ... idioci :) ...

Laik by zřejmě jen tápal, jaký je rozdíl mezi běžným a grafickým a tabletem. Zatímco běžný tablet nahrazuje funkci...

Wojtek, on za miękki był ... z tymi zwierzętami to trzeba ostro ... :)

bo z tych taśm wynika, że Kaczyński potrzebował sfałszowanych dokumentów sądowych, aby wyrządzić znaczną szkodę majątkową fundacji, w której zarządzie zasiada ... a z...

a czym się różni Wałęsa od Kaczyńskiego? ... tym, że Wałęsa sprzedał Polskę dla własnych korzyści i jego środowiska ... a Kaczyński sprzedał Polskę dla korzyści jego...

Dzieciaki bez bicia bez krzyku…az masakra ze tak dzieci wychowują.Przeciez dziecko nic się nie nauczy jak się mu klapsa nie da.A potem co?bedzie cie dziecko...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..330 331

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin