.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "wieczór panieński", strony 1 - 15 z 355

Nie każda kobieta chce spokojnie i klimatycznie przeżyć swój wieczór panieński. Czasami warto postawić na odrobinę szaleństwa i znając upodobania przyszłej panny...

Wyrabiane są w ostatniej polityce sprawdziany przesiewowe, dzięki jakim doktor wstawia wady ustroju, zaś niebawem egzaminuje pochłania z mieszkającymi wzorami. W...

Ayam Aduan Menurut PrimbonJaka Dedykacja Do Kamasutry Na Wieczor Panienskisali ko sasur ne chodaMatura Solutions Elementary Workbook OdpowiedziDownload gry nokia...

Heyaaa ALL tu crejzolka ;p U mnie nawet tak sobie..lecz czasem mam napady rozpaczy.. Wczoraj taki był. Nie pytajcie co sie stało,bo nie powiem,narazie nie chce o tym...

...czas szybko mi mijał- mówiła znów Anabel-studia,dziecko wszystko mnie pochłonęło.W pewien weekend odwiedziła mnie wieczór...

Te same gwiazdy, wyszeptaly wieczor jak zwierze. Latarnie wyszly z ciemnych bram na ulice, i w powietrzu cicho...

Wieczor juz nastał a z nim lek. Ciche bicie serca, mala lampka, kartka papieru i dlugopis. Smutna twarz, w oddali cicha muzyka gra, juz nie ma Ciebie w sercu mym,...

http://damsko.pl/demot/0_0_0_543236546_middle.jpg04.08 i Rysio na wieczor napisal mi hmm nie dosc milego emaila.Nie myslalam ze napisze.Byl zly za pisanie smsow ale...

Wczoraj bylam17.07.2017 z Piotrkiem w Krakowie.Taki spontan bo wlasciwie mielismy tylko jechac do pralni.No i tak akurat zadarcia mnie nie bolały to pomysllalam czemu...

Ryszard chcial mi ten orgazm sprawic.Mi tez zalezalo by przy nim dojsc ale no niestety…lipa.To byl dzien przed wyjazdem,a raczej wieczor.Odrazu ja wiedzialam...

Z Ryszardem rozmawialam telefonicznie.Moja upragniona rozmowa.Tak bardzo za nim tesknie.On za mna rowniez i sam mi pisze ze juz mysli nad szukaniem jakiegos lotu do...

Wyslalam Ryszardowi piosenke ktora niedawno zaczelam sluchac i to bardzo czesto.Czasem przy niej placze a czasem nie.Jest tak ze w piosenkach nie skupiam uwagi na...

Dzis na wieczor tez dodatkowo szok maly mnie spotkal.Matka Tomka sie wtracila do rozmowy naszej a raczej klotni.Zaprosila mnie na Wigilie i swieta.Zamurowalo mnie to...

Niebiesko/Czarni - DystrybucjaReklam 19 - 1 (12 - 1) bramki: Kilan(7), Mikietyński(6), Ł.Wiecdzór(3), M.Wieczór(2), Tomaszewski(1) kartki: - skład: Zalewski(od 35...

Restauracji do ktorej musielismy jechac do Gliwic.Spore zarcie i sporo zaplacil.Najedzeni pojechalismy na chate.Bylo milo,mily wieczor wiec ja bardzo sie z tego...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin