.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "wyznania gejszy", strony 1 - 15 z 474

Wyznania gejszy Memoirs of a Geisha (USA, 2005) Dramat czas 120 min., dozw. od 15 lat Treść Córka biedaków zostaje oddana do domu gejsz, by pracować tam...

Siemka. Mam na imię i nazwisko Blazej Pieczko. Jestem dyplomatem Uniwersytetu Białostockiego. Od urodzenia mieszkam w Ciehocinku . Pracuję jako Fizjoterapeuta , ale...

Tak czy siak, wyimaginowany spacer działał kojąco na moje nerwy. — Arthur Golden "Wyznania gejszy"nie znacie mnienie wiecie nawetjak bardzo mnie kurwa nie...

Wyznania gejszy - Artura Goldena.... Dlatego że nie jest to takie tam o Gejszach - dużo prawdy -tej od zaplecza ...... Bo chyba już wszyscy wiedzą,że to Panie do...

Hm... Jakoś tak lekko mi dzisiaj :). I nie chodzi wcale o wagę, bo z tym gorzej :P. Ale o samopoczucie. Ten wydłużony przeze mnie weekend chyba dobrze mi zrobił...

Ostatnio...No dobra może już dawno...Patrzałam na film ,,Wyznania gejszy".Opowiada ten film o Sayuri.Dziewczynie która stała się gejszą...Z początku nie wiedziałam co...

Dzisiaj z nudów postanowiłam sporządzić kilka top list xD Muzyka 1. Gone Forever- Three Days Grace ] 2. I Hate Everything About You- Three Days Grace 3. This is...

Jak mam na imię? Nie wiem. Y-y. Nie podoba mi się. Wymyśl jakieś lepsze. Naprawdę. Nie jestem dobra w te klocki. Nie może być tak jak teraz? Czy ty wiesz jak się...

Smutek to najdziwniejsze z uczuć: czyni nas bezradnymi. Jest jak okno otwarte wbrew naszej woli - przy nim można tylko dygotać z zimna. Z czasem jednak otwiera...

"Smutek to najdziwniejsze z uczuć, czyni nas bezradnymi. Jest jak okno otwarte wbrew naszej woli - przy nim można wyłącznie dygotać z zimna." A. Golden "Wyznania Gejszy"

...muzyka przenosi mnie w uniwersalne przestrzenie gdzie ani czas ani miejsce nie istnieja...sa tylko dzwieki niczym powietrze...i ocean uczuc zalewa mnie...zapominam...

Czasopismo: Więc, powiedz prawdę. Odchudzasz się? Hilary: Popatrz na mnie. Wyglądam na zdrową. Schudłam, ale nie wiem jak bardzo, bo nigdy nie ważyłam się. Kiedy...

cały dzień z Japonią...z sobą samą...z wyobrażeniami, zdjęciami,artykułami...czytając "Wyznania gejszy"...słuchając muzyki z filmu...jestem duchem nieobecna...widzę...

Czasopismo: Więc, powiedz prawdę. Odchudzasz się? Hilary: Popatrz na mnie. Wyglądam na zdrową. Schudłam, ale nie wiem jak bardzo, bo nigdy nie ważyłam się. Kiedy...

No widze że sie postaraliście no dobrze narazie nie zawiesze bloga jeśli tak bardzo chcecie to zostane.Własnie skończyłam oglądac film pt.: ,,Wyznania gejszy"...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..31 32

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin