.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "wzielam do buzi", strony 1 - 15 z 1482

Analizy część druga. Bohaterka przechodzi metamorfozę jak, nie przymierzając, Gustaw z "Dziadów" i okaże się miksem kilku ras. Miłego czytania! Analizowała: Miss...

Białe plamki to nic innego jak pewna odmiana grzybka pasożytującego w jamie ustne. Jak powstaje? Nasze maleństwo rodzi się  i zaczyna funkcjonować wśród...

Tak juz wrociłam w sobote od sisotry :), dzisaj ZDAŁAM Teoriez czego jestem bardzo zadowlona :) :) ciągle mam banana na buzi :) teraz jeszce tylko 12 godzin...

Kakashi i Anko dość długo spacerowali. Nie zauważyli, kiedy zrobiło się ciemno. W końcu znależli się pod domem kunoichi. - Dzięki, że mnie odprowadziłeś. -Anko -...

wstalam rano zupelnie nie wiedzaca co sie dzieje. nasze pokoje skladaly sie z :lazienki, sypialni i saloniku. z tego wlasnie saloniku slyszalam toma i zuse. nie...

Wczoraj bylo cudownie...i wszystko spieprzylam. Spotkalismy sie przez przytpadek i razem z kolezanka i kolega poszlismy do naszej kanciapy. Śmialismy sie i...

Hallo!! Dzisiaj w szkole były takie nudy, że cos. No oprucz tego, ze na geografii rozmawialismy o Azji i moj kolega zamiast pokazac Azjie to pokazal Ameryke...

wkoncu przyszla nAt i Tom=] poszlismy do lekarza..Tom podpisał zgodę a ja przeygotowywalam sie psychicznie na zabieg..wiedzialam ze będę pod narkozą..bałam...

siedzielismy ale wkoncu lekarz kazał Tomowi isc juz..bo powiedzial ze nie mogę się przemęczśc.. -przyjde jutro -powiedzial Tom i pocalowal mnie.. usmiechnęłam...

Tekst pogrubionya wiec zeby bylo jasne nazywam się Ashlee mam 15 lat moją najlepszą przyjaciolka jest nAt (15l) lubimY:sluchac muzyki(tj.Linkin Park,Green dAys,Tokio...

Na poczatek chce napisac ze bardzo przepraszam mego Tygryska za spoznienie.Cos obiecałam ale troche pozno.Dał mi propozycje bym napisała jakac cudną historie i...

Miałam napisać o Sylwku i jego orientacji.Sylwek nie od zawsze był gejem.Na początku interesował sie laskami.Takimi myszkami.Najpierw była Dorota.Kolegowałam sie z...

Zazdrość towarzyszy miłości tak jak dym płomieniom.I tak jak nadmiar dymu może ugasić ogień tak miłość może utonąć w morzu podejrzeń.Dlatego jak naprawde kochamy...

Rysio mi kiedyś napisał w emailu że myśląc o mnie czuje sie jak 18-latek.Cieszy mnie to.I mi przypomniał o Tomku.Tomek to mój kumpel.Tak sie z nimi trzymałam.Jak...

O 16.00 przyjechała laska brata.Tata i ja pojechaliśmy po zakupy na tą niby impreze.Zrobił flaki sałatke i poszedł do dentysty.Zrobił nowe zęby i juz...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..98 99

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin