.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "wzielam do buzi", strony 1 - 15 z 1497

Analizy część druga. Bohaterka przechodzi metamorfozę jak, nie przymierzając, Gustaw z "Dziadów" i okaże się miksem kilku ras. Miłego czytania! Analizowała: Miss...

Białe plamki to nic innego jak pewna odmiana grzybka pasożytującego w jamie ustne. Jak powstaje? Nasze maleństwo rodzi się  i zaczyna funkcjonować wśród...

Tak juz wrociłam w sobote od sisotry :), dzisaj ZDAŁAM Teoriez czego jestem bardzo zadowlona :) :) ciągle mam banana na buzi :) teraz jeszce tylko 12 godzin...

Kakashi i Anko dość długo spacerowali. Nie zauważyli, kiedy zrobiło się ciemno. W końcu znależli się pod domem kunoichi. - Dzięki, że mnie odprowadziłeś. -Anko -...

wstalam rano zupelnie nie wiedzaca co sie dzieje. nasze pokoje skladaly sie z :lazienki, sypialni i saloniku. z tego wlasnie saloniku slyszalam toma i zuse. nie...

Wczoraj bylo cudownie...i wszystko spieprzylam. Spotkalismy sie przez przytpadek i razem z kolezanka i kolega poszlismy do naszej kanciapy. Śmialismy sie i...

Hallo!! Dzisiaj w szkole były takie nudy, że cos. No oprucz tego, ze na geografii rozmawialismy o Azji i moj kolega zamiast pokazac Azjie to pokazal Ameryke...

wkoncu przyszla nAt i Tom=] poszlismy do lekarza..Tom podpisał zgodę a ja przeygotowywalam sie psychicznie na zabieg..wiedzialam ze będę pod narkozą..bałam...

siedzielismy ale wkoncu lekarz kazał Tomowi isc juz..bo powiedzial ze nie mogę się przemęczśc.. -przyjde jutro -powiedzial Tom i pocalowal mnie.. usmiechnęłam...

Tekst pogrubionya wiec zeby bylo jasne nazywam się Ashlee mam 15 lat moją najlepszą przyjaciolka jest nAt (15l) lubimY:sluchac muzyki(tj.Linkin Park,Green dAys,Tokio...

Rysiowi się przyznałam ze pracuje jako prostytutka.Nie obchodzi co on o tym myśli.Ja po prostu chciałam by mnie zrozumial.Czemu mnie już z nim sex ostatnio nudzil i...

Był piękny poranek.Szykowala się do pracy.Dala buzi mezowi,odprowadzila corke do przedszkola i z uśmiechem godz później zaczela prace.Czesto w tym czasie pisala sms z...

Wiadomo, że dorośli mają często duże problemy ze swoim uzębieniem, jednak większość przykłada w tej chwili do pielęgnacji jamy ustnej całkiem sporą wagę. Wszystko...

Zaczeła od koszuli gdzie sie jej ujawniła jego wysportowana klata.Calowala i lizala az doszla do skorzanego paseczka.Rozpinala go caly czas skladając slodkie...

Wlasnie sie dowiedzialam ze reklamacja z restauracji zostala przyjeta.To bylo oczywiste.Glupek by tylko nie widzial tego.Dali mi +50zl na zarcie w tej...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..99 100

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

wzielam do buzi ‹› naruto demon ‹› szukam pomocy ‹› robert szczerbaniuk ‹› szablony z japonkami ‹› rzeczy ‹› opisy waszych masturbacji ‹› potter azkaban ‹› blu ‹› kiedy urodzil sie taylor lautner ‹› Konkursy ‹› mamy ‹› WIERSZ DLA SYNA ‹› brat i ja ‹› White ‹› listy do pana ‹› kim ‹› jak zrobi ‹› stron 3 ‹› czekolada paulina ‹› luna harry ‹› koty rosyjskie niebieskie ‹› wier do syna ‹› kodz do gry ostateczna rozgryfka ‹› Cierpienie ‹› sex tychy ‹› pies ‹› blogasek ‹› piosenki ‹› ciuchy ‹› winx gry ‹› h2o test ‹› Harry ‹› gra ‹› gry ‹› ubrania ‹› hand ‹› art team ‹› independent ‹› sex ma ‹› badania ‹› TEXAS ‹› NIECH ‹› no sex ‹› bois mamo ‹› listy ‹› Step ‹› 2009 ‹› do kawy ‹› prawdziwy ‹› Pain ‹› 1 sex ‹› serce ‹› o mamie ‹› dobra

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin