.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "złość", strony 1 - 15 z 122

bramka smsowa play Poza tematem graficznym warto rozwazyc zainstalowanie rowniez jakiejs przyjemnej gierki, utrzymanej takze w klima darmowe plus sms tach...

nie wiem jak mam zaczac. pewnie dlatego, bo jestem roztrzesiona i bliska zrobienie najwiekszej glupoty. wiem na pewno ze ojiciec zmarnowal mi zycie, jestem fizycznym...

galeria zabawnych tekstów złość piękności szkodzi

[telefon] Robilam wszystko, zeby byc zauwazoną... Zeby bylo dobrze. Staralam sie, rozmawialam, zajmowalam. Wychodzilam.kiedy trzeba, pomagalam, szukalam,...

  Musze zakończyć  ten rozdział, a rozpoczać kolejny, ale muszę znaleść dobre zakończenie dla pierwszego, choć nie mam jeszcze żadnej wizji. Pora zacząć...

change your heart. nie ma niczego, nie ma niczego, nie ma niczego, nie zblizaj sie do mnie. mysl o wyprowadzce rozcina mi serce na pol. staram sie myslec jak ...

Dostał mi się w ręce ostatnio pewien artykuł. Zaciekawił mnie dosyć mocno i temat w nim poruszony chciałabym także wykorzystać. W końcu każdy ma swoje zdanie. Otóż...

..powinnas byc zachlanna.zasnelam z tuszem na rzesachzasypiam sama taka -jego-zasypiam w moim domu kompletnie jegozatesknilam znow.bo wciaz mysle ze przeciez jeszcze...

ta tesknota minie.karmi mnie.......ten braz dzis wyraznie pamietam.czekam spokojnie tam gdzie zawsze mnie moze znalezc.albo moze chcialabym obojetnosci mojej.potem...

emocje opadly , ostroznie sie wycofuje-mygdyby nie tysiace kilometrow-moze mniejsza tesknota by byla.smutek jego zastanawia.kiedykiedy biegłam tam ostatni raz ja juz...

yen pan od niebieskiego rozkojarzyl nie.i wtedy zaskoczona wtulam sie w niego..takie male uzaleznienie-mysli moich od jego ciala..bawie sie wspomnieniami w glowie...

....wzrok odwraca kiedy o dom jego pytam.zazdroszcze.niesamowicie zaskakuje.ale zawsze z wielkim dystansem.zaden z chlopcow sprzed lat tak mnie nie wzrusza.uwierzylam...

nie chce-uzaleznienia mysli tylko od ciala.zawsze z ciekawoscia ukrywana.i jeszcze raz chcialabym zobaczyc.to juz cztery lata....powinnas byc zachlanna.a potem jak...

chociaz, w gruncie rzeczy, notka ta, nie bedzie traktowac zanadto o nalogach, to ot taki tytul jej nadam, a co!:-) naszla mnie refleksja, ze to nieprawdopodobne, ze...

Witam ta notka jest o tym ze zycie jest zmienne czasami pekne a czasami okrutne zupelnie jakl milosc poniewaz  mysli sie ze ten stan zakochania nie minie ze caly...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

złość ‹› dawid ‹› eragon erotyczne ‹› Austin ‹› poznan ‹› Sex z tata opowiadanie ‹› koncerty usa ‹› zdrada kontrolowana ‹› sex historie ‹› Porno z psem ‹› klasa 6e ‹› rozdzial drugi ‹› dead ‹› pirates girl ‹› Fakty ‹› dda ‹› grupa młodych ekologów ‹› podparty ‹› zboczone ‹› im leben ‹› von wysiecki ‹› chce ‹› ivan ‹› pierwsze ‹› kerr ‹› 189 ‹› ino ‹› kody na kas ‹› 15 NAGO ‹› 7 strona ‹› poezja ‹› WIERSZYK O LWSIE ‹› polska ‹› naruto sex opowiadania ‹› Pokaz Zdjecia cipki 16 latki ‹› siosra ‹› wojna ‹› bambo ‹› ile kosztuje bilet biebera ‹› SPAM ‹› emina draco ‹› fotki dzieci ‹› sakusasu seks ‹› agnieszka drewnecka ‹› Hao ‹› Gd top ‹› Joan Jett ‹› sex ze zwierzetami ‹› gify avatary ‹› porno ‹› opowiadania matka i syn sex ‹› odnowiona ‹› demon i gołąb ‹› special ‹› konie howrse

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin