.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "zajebisty", strony 1 - 15 z 721

Wracają stare dobre czasy. Stare może, ale nie wiem czy dobre. Zostawiłam bloga na ledwo kilka dni, żeby uprzątnąć syf w realnym świecie, wracam i zastają syf...

W sumie co tu pisać Zajebisty koncert WOCC i tyle :D nie ma co tu pisać. TeTris pokazał klase. Nie będe marnował czasu na pisanie o Pe bo... bo poprostu się ośmieszył...

Jestem szalona. Lubię rock,punk,emo i metal. Kocham Billusia z Tokio Hotel. Moje ulubione kolory to: czarny,czerwony i biały. Kocham grać na mojej zajebistej gitarze...

O ranys xD Nawet nie wiecie jaki zajebisty mialam weekend ;D;D;D To jest po prostu nie do opisania! W piatek Sara miala wystep w szkole z okazji DNIA DZIECKA,...

Dzis pisze juz druga note nie no co sie dziej hmm chyba to przez to ze mam zajebisty humorek oks ale nie o tym chcialam pisac wiec bylam z olka i asia na spacerku...

Dziś musze powiedzieć że dzień był zajebisty. Wstałem o 9, a o 11.10 przed blokiem i mieliśmy iść pod pogotowie. Spokojnie jeszcze nie idę leczyć się na głowe...

BAK BYŁ: zajebisty, morowy, odjechany, szałowy, cool, cacy, bomba!!! Bawiłyśmy się zajebiście jak nigdy!! wszystcy tańczyli!! Chłopcy się najebali że szok ale...

Kolejny blog, który bedzie bez znaczenia ale tylko tutaj umiem wywalać wszystko co bym chciała bo tak naprawdę ludzi nie obchodzi co słychać na serio. Pytając "jak u...

a ten obrazek pamiętacie? ... "WYBACZAMY" ... zajebisty ... :)

Jest mi zimno Jestem chora Jestem wkurwiona!!!!!!!!! Nie mam pieniędzy Spierdolił mi się samochód Jestem samotna Mam ochotę się przytulić i uprawiać namiętny...

86470Independence - tak się nazywała klasa statków bojowych, statków z grupy lotniskowców. Był też film ale to już historia na kolejny odcinek. Tego ostatniego zdania...

ogólnie, to kupiłem sobie taki zegarek, jak na zdjęciu poniżej ... napisane jest, że to Damski zegarek, ale ja tak nie uważam, i będę go nosił ... i tak poza tym, to...

Nie spodziewałem się, że nowa płyta Tede Vanillahajs tak bardzo mi się spodoba. Spodziewałem się wielu rzeczy, ale nie tak pięknego połączenia starej szkoły z...

[ Life of... ] Po rozstaniu z Wordem, umawiam się na notki z Libre... Monity „Aktywuj mnie, zostały Ci dwa dni”,skusiły mnie do spróbowania. Podkreślę,...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..48 49

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin