.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "zakochana", strony 1 - 15 z 1517

Zakochana - gdy dłońmi swoimi dotykasz mnie jakże słodko gdy przytulasz,  gdy przywracasz mi wiarę w miłość kocham Cię   Rozanielona - gdy widzę w...

EMMA BUNTON - 'Don't Stop Believing' Posh jest zakochana bardziej niż kiedykolwiek... w Davidzie, a także najwyraźniej w alkoholu. Posh podczas imprezy Net A...

Hejka! Dzisiaj przedstawię Wam postacie występujące w moim FotoStory ''Zakochana Marta". Marta SuzanGłÓwNa BoHaTeRkACharacter XD: Miła, Wesoła, Humorystyczna,...

PRAWIE jak wczoraj... Na matematyce czułam satysfakcję, że umiem te pieprzone działania.Fizyka była trochę bardziej bolesna. ON przesiadł się dwie ławki za mną, bo...

I come back... Słomiany zapał? Heh... Dzięki za motywację zamyslony ;) Zamiast uczyć się fizyki do matury, ja spędzam godziny przed komputerem... I wiecie, nie...

Złe wspomnienia mam Bo już Cię nie kocham Zostawiłam Cię Bo już Cię nie kocham Złe wspomnienia mam Więc wypchaj się Z mojego życia znikaj ! Hmmm morze tak...

Mandy Moore szczesliwie zakochana ?!?!?!?!?!?!?!?!!?!? Mandy Moore ma nowego partnera jest nim Matthew Perry znany z serialu przyjaciele. Pare widziano na kolacji ...

Ach... Czy to możliwe... Znowu jestem zakochana Jest słodki, chodzi do plastyczniaka a jak nie źle gra na gitarze Ma na imię K.... eee nie zdradzę (A i proszę tych...

Nauczyłes mnie cierpieć nauczyłes i płakać gdy dowiedziałam sie ze zabiłęś mi mojego jedynego brata. Zadałes ból mi i ogromne cierpienie może i ja sie wkońcu w...

Boze jaka ja jestem zakochana nie umiem zyc bez Kacpra uwielbiam kiedy mnie dotyka caluje i wogole jest slodziutkyi kocham go nad wszystko jestesmy juz rok i dwa...

cześc. jak widac to nowy blog. załozyłam go dziś. jest on o mnie. piszę tutaj swoje przemyślenia, prblemy, marzenia. jestem tutaj calkiem anonimowa. nie zdradzam...

Serce złamane mam przez chlopaka ktory nie jest sam On dziewczyne ma a ja jestem sama w nim zakochana... I co teraz zrobic mam Chyba juz sobie rady nie dam...

Siemka pojawi się troche zmianek na blogu poniewarz od teraz będę pisać na początku co będzie w noci będzie więcej wierszyków i mam nadzieję że znajdę też więcej foci...

Spływa powoli oświetlona blaskiem gwiazd księżycowi tak dobrze znana, Łza tęsknoty rozpaczliwej.. Dziewczyna nieszczęśliwie zakochana. Niecierpliwe jej...

Jestem zakochana w przezywaniu kazdego pojedynczego dnia Ale czasem czuje sie tak Mam nadzieje do znalezienia malego kawalka mysli i chce tylko wiedziec i...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..101 102

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

zakochana ‹› las ‹› sex blog ‹› Pary ‹› selena super ‹› torebki ‹› hack ‹› znaczenia ‹› smutne ‹› wolna-konopia ‹› ile kosztuje bilet biebera ‹› Moje nagie zdjcie ‹› kolorowe ‹› sek matki z synem ‹› wiersz jest lekiem na wszystko ‹› james potter ‹› koszulki ‹› siemanko xD ‹› bajka ‹› gwiazdy ‹› Hermiona ‹› Dzien ‹› kolonie ‹› Miejsce urodzenia Agnieszki Drewnickiej ‹› wierszyki o lesie ‹› ile ludzi mieszka w kobielniku ‹› magda ‹› europa ‹› prawdziwy ‹› hey ‹› sasusaku seks ‹› selena gomez nago bez ‹› dary ‹› czas ‹› asia belly dance kopenhagen ‹› evana ‹› szkolenie ‹› kody do ice tower ‹› Www ‹› Kris - Natalia ‹› pieprzylem mama ‹› London Tipton nev ‹› dadac ‹› ostateczna rozgrywka ‹› kodu ‹› eleganckie ‹› pokazac ‹› dodatki ‹› fitness ‹› opis ‹› anty ‹› mia ‹› bmw ‹› rasy ‹› antonia tom boxer

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin