.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "zakochany góral", strony 1 - 15 z 813

zakochany wietrze powiej szukaj wśród gór i równin nad wodami ochłoń pomiędzy brzozami zatańcz przytul wierzby przydrożne zajrzyj do dziupli dzięcioła na...

Czy on naprawdę jest w Tobie zakochany?Każda dziewczyna chciała by widzieć na 100% czy on nas naprawdę kocha! xD Jak to sprawdzić?;PCo go może zdradzać?...

Co wam powiem to wam powiem .. Ale już wiem po kim jestem taka głupia ^^ po rodzicach xDD serio .. Moja mama ma głupsze pomysły niż ja xD Wczoraj ze śmiechu...

http://img.kawusia.pl/images/7/6/761c45276aa5735216cec3dcecaf033d.jpgTroche mnie to zabolało,nie powiem.Myslalam ze juz Rysio do mnie nigdy nie napisze.A...

śni mi się człowiek. chudy, długi, z płaskim brzuchem i podziurawionym uchem, z wydziaraną ręką całą, cerą prawie doskonałą, w czasie człowiek zatrzymany, w swej...

http://lovsy.pl/demot/0_0_0_625531324_middle.jpgPrawdziwy mezczyzna?hmm nie wiem.Prawdziwy facet zakochany stara sie o swoja ukochaną.A on?no nie wydaje mi sie.Jego...

http://www.mojesentencje.com/upload/images/kocham_cie_2014-10-08_18-11-43_middle.jpgOd pobytu w Gdansku totalnie jest taki…odmieniony.Az mi trudno uwierzyc...

http://www.temysli.pl/upload/images/medium/2013/09/0_0_0_934587742.jpgKazdy kto zna moja historie mowil mi odejdz,zapomnij o nim bo to nie ma sensu.Jakis czas temu...

Totalnie go nie poznaje.Jak taki zakochany na maxa.Przez telefon mi mowil ze mnie kocha.Nie spodziewalam sie szczerze bo on raczej nie jest za bardzo sklonny by mowic...

Z Ryszardem rozmawialam telefonicznie.Moja upragniona rozmowa.Tak bardzo za nim tesknie.On za mna rowniez i sam mi pisze ze juz mysli nad szukaniem jakiegos lotu do...

Ryszard zapytał czemu tak się interesuje z kim on ma kontakt co i jak. Ze on mi nic nie pisze jak ja się kontaktuje z facetami. Tylko że on wie o każdym facecie. No...

Spotkalam sie wieczorem na chacie z Piotrkiem.Totalnie go nie rozumiem.Gadalismy o milosci.Zapytalam czy jest zakochany.Powiedzial ze tak wiec zapytalam czy sie z nią...

Pisze sobie z Piotrem.Zapytalam czy jest w kims zakochany.Zapytalam bo moze tak jak ja jest nieszczesliwie zakochany.Napisal mi ze osoba zakochana ma klapki na oczach...

Nie wolno mylić sexu z miłością.Miłość między dwojgiem ludzi jest wspaniałym zrządzeniem losu.Jak człowiek uprawia sex tzn że jest zakochany?Sex sam w sobie jest ...

Nie wiem.Chce tak myśleć bo to daje mi ulge.Musisz zaakceptować ludzi takimi jakimi są.Otaczają cie.I co zrobisz?Pozabijasz ich czy co?No chyba nie.Dużo jest...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..54 55

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin