.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "zapomnialam", strony 1 - 15 z 378

Niby to o Tobie zapomnialam Niby juz o Tobie nie mysle Wszystkim tak mowie Jedynie kto wie o Tobie To moje serduszko Niby juz cie nie zobacze Jednak wiem ze to...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zapomnialam napisać że wpisujcie numerek umieszczony przy laleczce

Tekst wysrodkowanyTekst pogrubionyEllo Sorka ze tak długo nie pisalam ale zapomnialam loginu...:(: I nie moglam wejsc..ale jush dzisiaj weszlam..Brr...ale zimno u...

Siemka ja zapomnialam o czyms Pozdrowka 4 Kinga W=** Klaudia M=** Rita S=** Krysia K=** Madzia P=** Martusia K=**

Wiedzialam, ze o czyms zapomnialam to "cos" chodzilo za mna od dawna i gdzies w glebi mnie tkwilo, uciszone a raczej zagluszone prze wydarzenia minionych dni i...

Zapomnialam o pozdrowionkach hihihehehahaha ok wiec tak:Pozdro dla:Jesiki, Roksany, Toli z B.27, Ali z B.27, Nadeschdy, Natchany no i wielu innych kturych...

Jeszcze tylko trochę i znów spotkamy się na lotnisku... Póki co zabijam czas Zawalam się pracą, by nie ryczec w poduszkę wieczorem Choć dziś miałam ochotę...

Czuję się tak, jakby mnie nie było Ciągle mam wrażenie, że chciałam zrobić coś bardzo ważnego i zapomnialam o tym na śmierć I teraz siedzi to gdzieś z tyłu...

Oszukuję samą siebie twierdząc że mam już wakacje, wiedząc doskonale że zaczną się one dla mnie z chwilą wejścia do samolotu... Jeszcze pięć dni szkoły Świadectwa...

Dziś ostatecznie odcięłam pępowinę łączącą mnie z domem rodzinnym wymeldowalam się, nie pytając mamy o zgodę Zameldowalam się w końcu w swoim mieszkaniu...

change your heart. nie ma niczego, nie ma niczego, nie ma niczego, nie zblizaj sie do mnie. mysl o wyprowadzce rozcina mi serce na pol. staram sie myslec jak ...

dziś już wiem ...miesiac w Polsce był najgorszym przezyciem dla mnie...miliony wspomniń nawiedzały mnie codzinnie..uciekłam by nie mysleć a i tak cała droge...

Moja pogoń za pragnieniem normalnego życia ,sprawiła że zapomnialamo realizowaniu wielu innych marzeń...chciałam na siłe mieć to czego niemiałam przez...

  Thc zaliczoe na dzis ^^ Ojoj jaki mialam przypal dzis. Chcialam isc na jointa do Ankii z Andzia dodaje ze o 1 w nocy i sie skradam po cichu po schodach ,...

a potem na dywanie tez.lista byla..peszyl wzrokiem...try tygodnie temu ta katastrofa moja.zasnelam przy nim ot tak....czasami tylko-tak jak dzis..zapomnialam o nim...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..25 26

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin