.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "zjawiska paranormalne", strony 1 - 15 z 620

a może to jakieś duchy złapały za kierownicę rządowego Audi i uderzyły w drzewo? ... niemożliwe ... przecież nikt nie uwierzy w zjawiska paranormalne ...

Gatunek: HorrorProdukcja: USAData premiery: 20.01.2015Reżyseria/scenariusz: Chris SparlingCzas trwania: 1 godzina 32 minuty        Na pierwszy...

Cześć niestety stary blog musiałem usunąć z tego względu że nie miałem czasu go aktualizować niestety szkoła ;p. Ale teraz otwieram nowy nieco inny blog o czymś co...

Ostatnio moją głowę zaprzątają myśli o zjawiskach paranormalnych, oglądam, masę filmów sci-fi i fantasty. O ile napędy hiper-warp nadświetlne podświetlane są jeszcze...

  Słońce wisiało wysoko na niebie, znikając co trochę za chmurami. Było strasznie duszno i w powietrzu dało się wyczuć nadchodzącą burzę. Laura zauważyła, że ta...

Słońce wisiało wysoko na niebie, znikając co trochę za chmurami. Było strasznie duszno i w powietrzu dało się wyczuć nadchodzącą burzę. Laura zauważyła, że ta pogoda...

Siemka znowu! ^_^ Bardzo sie ciesze ze kogos zaciekawiły nowinki o anime ;* Z tej całej radosci pomyslałam ze fajnie bedzie dodac odcinki anime ! Juz w tej notce sie...

Cykl życia trwa. Czy tego chcemy czy nie. Rodzimy się, dorastamy, starzejemy się i umieramy. Nie ma w tym nic niezwykłego. Żyjemy w coraz bardziej skomputeryzowanym...

Rozpoczynam drugi etap konkursu.   Oto blogi które przeszły do drugiego etapu i na które możecie głosować: 1. www.misia085.blogasek.pl 2....

Rozpoczyna się pierwszy etap konkursu oto blogi które się zgłosiły i na które możecie głosować:   1. www.misia085.blogasek.pl 2....

OCenka 5www.moja-idolka.blogasek.plszablon 6/10avatar  3/10zdjęcia  10/10notki 10/10inne  10/10wrarzenie 9.5/10oto dyplomik:Ocenka...

Dużo miesięcy upłynęło od czasu kiedy oglądałam ostatnio dobry horror.Niestety reżyserom kończą się pomysły,wszystko zaczyna się powtarzać,a jeśli czasem pokaże się...

Siemka info o dodzie;) :   Dorota Rabczewska, znana też jako Doda lub Doda Elektroda, urodziła się 15 lutego 1984 roku w Ciechanowie (jest córką medalisty...

Hej będę pisać  opowiadanie oczywiście zmyslone a teraz...

Hej będę pisać  opowiadanie oczywiście zmyslone a teraz...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..41 42

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

zjawiska paranormalne ‹› Ginny i Tom ‹› zboczone justin bieber ‹› moj dziennik blog 4 you ‹› kasy ‹› 14 nago ‹› mialam ‹› link ‹› strona 7 ‹› Marta ‹› Len ‹› ana ‹› nervous ‹› NaruSaku love ‹› Kelly ‹› lubie ‹› kim ‹› szyje bo lubie ‹› ag-secret ‹› juz teraz wiem piosenka ‹› swiat ‹› Karin i sasuke ‹› teatr ‹› mysli ‹› mlode ‹› nagisa-chan ‹› Fantasy szablon ‹› grze ‹› kacper ‹› teledyski ‹› gaara x sakura ‹› mord ‹› rahan syn czasów mroku odcinek 26 ‹› Zdjęcia14 letnich cipek ‹› ada mroczek sieradz ‹› opowiadanie śmieszne ‹› seks matki i corki ‹› escape room ‹› 13latka nago ‹› juniwers - daj mi wrescie swiety spokuj ‹› Get Busy - Sean Paul ‹› nie daj sie ‹› wyruchana przez psa ‹› nastolatka ‹› city ‹› omega ‹› mati ‹› chaotic ‹› lee ‹› nitka ‹› tacho software ‹› smoki ‹› kody Pet Part ‹› piersi ‹› odloty narkotykowe

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin