.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "zmiana szablonu", strony 1 - 15 z 4073

Hej kochani ! Pisze dzisiaj tą nocie ponieważ jak widzicie zminiłam szablon :) Baaaaardzo mi sie podoba ! A wam ?? Mam nadzieje że wam również sie spodoba ;) Tak...

Siemka! jest już jak widzicie po blogu i tytule zmiana szablonu,awatara,muzyki i innych rzeczy. Myślę że będzie wam się podobało. Jest czarny,ale fajny,zegarek w...

Kolejna zmiana szablonu ! No zezłościłam się ! Tamten szablon też nie wypalił ! Grrrr.... Na razie wybrałam jakiś tam z katalogu ale chciałabym, żeby na blog...

Tak wiem zmieniam szablon chociaż jeszcze dziś założyłam bloga : DD Nie to że z tamtym jest coś nie tak, tylko po prostu jest jak dla mnie zbyt jaskrawy. Do tego, na...

Mała zmiana szablonu.Niewiem na jak długo.Ale narazie tak zostanie. Jak narazie siedzę w domu i szukam pracy.Byłam w jednej na szkoleniu ale kobieta...

Zmiany, zmiany, zmiany. W blogu. W stylu (bloga). W życiu (czekają na akceptację). Notka biograficzna: Książę Nuada pochodzi wprost z Hellboya ten...

Żeczą o której chcem was powiadomic to to że znowu zmieniam szablon :) MOJA KOCHANA OLCIA ZROBIŁA MI NASTEPNY SZABLON :) POZDRAWIAM JĄ :* I WAS TEŻ :* Mam nadzieje...

Tak...wreszcie zmieniłam szablon ^^ Tym razem niebleachowy, ale strzeżcie się następnego xD No więc sobie siedziałam, myslałam, i wydumałam, że nazwa bloga jest bez...

Siemka! Dziś piszę trochę później, bo cały dzień szukałam nowego szablonu i jak wam się podoba? Dobra i jeszcze powiem, że przeszłam do II etapu konkursu na...

No więc jak już obiecałam, dodam zdjęcie Amelki z kumplem :) Ten chłopczyk, to dziecko znajomej, która leżała ze mną w szpitalu i która jest razem ze swoim mężem...

Hej! Jak widać mała zmiana szablonu. Niedługo będzie więcej dodatków i notek. Teraz proszę tylko albo i aż ;) i komętarze, czy wam się podoba ten blog, czy nie, aby...

Jak juz zauwazyliscie zmienilam szblon... mi sie podoba, ale nie wiem jak wam??? Piszcie w komentach co o nim sadzicie? Tylko szczerze!!! Naprawde sie nie obraze......

Zdrada - ,, Kiss '' Cz.6      Skończyły się wakacje moi mili. To chyba ostatnia notka w wakacje 2012, więc życzę wam wszystkiego najlepszego w nowym...

*ziewa przed monitorem , trzymając poduszkę na kolanach* Nowy Rok idzie! Cieszcie się ludziska , upijajcie się , orgie odprawiajcie , a ja...

Znowu zmiana szablonu. Ja mam chyba jakiegoś... Szkoda gadać. Absolutnie nic się nie działo od ostatniego razu. Byłam u rodziców na weekend. A poza tym chodze ciągle...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..271 272

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin