.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "zrobiła loda", strony 1 - 15 z 631

Postanowiliśmy nieco usprawnić i sprofesjonalizować naszą działalność w zakresie wyrywania lachonów na brykę. W odróżnieniu jednak od wiejskich kozaków wyrywających...

hmm....mialam dzisiaj exa humanistyczne... bylo spoko...test wcale nie byl taki trudy..i z tego co lookalam odpowiedzi to bede miala powyzej 40 ptk;) jest...

Ogladam rozne obrazki na necie.Nawet fajne.Laska robi loda facetowi w aucie.Tak teraz sobie pomyslalam ze chcialabym tak zrobic Rysiowi.Obciagac mu podczas jazdy...

Skoro ja mu go nie moge dac to…Ja bym dla niego zrobila wszystko.Chcialabym go obdarowac szczesciem lecz to juz nie jest mozliwe.Procz Hiszpanii mym marzeniem...

Z tej Sylwii.2 juz dzieci ma,ciagle siedzi na necie i pisze gdzie ona na imprezy nie idzie.Ze ten Krzysiek z nia wytrzymuje.Przeciez ona musi mu dawac dzieci pod...

Napisala mi ze ja z Piotrem bede.Rozbawilo mnie to na maxa.Zapytala czy cos czuje do niego.Napisalam ze go lubie to inne pytanie zadala.Czy jakby mi powiedzial ze...

Dzwonila ostatnio do Bartka pytac sie co u nas.Tak to sie nie odzywala.Do mnie narazie sie nie odzywa bo jestem tu i wszystko o mnie wie.No i ok,zobaczymy jak ja...

Toska mi powiedziala w koncu jak mocno pociagnelam za jezyk.Zaczela cos z pytaniami co bym zrobila jakbym siie dowiedziala ze Rysio jest wolny.Wyznala ze jej napisal...

http://www.uczuciowa.pl/upload/20150111211802uid1.jpgA jak juz moje serce zechce oddac sie innemu to zapomne o Rysiu?a moze jest tak ze chce zapomniec o Rysiu jako...

I tak nie mialaam innych planow a on mi ma cos tam zalatwic wiec wole byc z nim w dobrych relacjach.Dawno tego psa nie widzialam.Czemu psa?bo zrobi dla mnie...

Slawi wybral jednak zakon…?Hm no co ja na to poradze.Szkoda chlopaka bo on jest i madry,przystojny,nie jedna by go chciala.Problem w tym ze przez tego Artura...

http://www.uwielbiamcie.pl/upload/images/medium/2015/03/madra_osoba_2015-03-17_11-40-25.jpgLepsza jest.O wiele lepsza jest ta samotnosc.Teraz tego nie zaluje tylko...

Troche podszas sexu go podrapalam.Czasem tak mam choc juz dluuuuuuuuuuuuuuuugo sie nie zdarzylo.Bo niby od kogo mialabym miec dobry sex?Troche go to zabolało i sie...

http://www.uczuciowa.pl/upload/20150216123417uid1.JPGKtora dziewczyna z milosci by zrobila cos takiego?pewnie duzo jest takich.A mowie o takich sprawach...

Rozmawialam o tym z Andrzejem.Napisalam mu cos co sama bylam w szoku.Ja poprostu chce zapomniec o Rysiu wiec mysle ze musze robic wszystko by sobie z tym...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..42 43

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin